STANDARDI:
Pitanje kvaliteta
nije stvar trenda
već neophodnosti
----
----
Sistem kvaliteta
Danas na svetskom tržištu kvalitet igra vitalnu ulogu u osvajanju novih tržišta i očuvanju postojećih.
Osnovni zahtevi kupaca se odnose na kvalitet proizvoda i usluga koji podrazumevaju pogodnost za upotrebu, pouzdanost i odgovarajuću vrednost za uloženi novac.
Kako bi obezbedilo vrunski kvalitet i osiguralo ispunjenje zahteva svakog klijenta i svih zainteresovanih strana, privredno društvo je počevši od 2006. godine sertifikovalo svoj sistem prema sledećim standradima:
---
2006.
ISO 9001:2015
Sistem menadžmenta kvalitetom
---
2011.
ISO 14001:2015
Sistem menadžmenta zaštite životne sredine
---
2013.
ISO 45001:2018
sistem menadžmenta zaštitom zdravlјa i bezbednošću na radu
---
2016.
ISO 22301:2012
sistem menadžmenta kontinuiteta poslovanja
Sistem kvaliteta u firmi „Gaj-Inženjering i opremanje“ doo podrazumeva izuzetno dinamičan i živ proces, unapređivanje načina i realizacije poslovanja, obezbeđivanje kontinuiteta poslovanja, mnogobrojne izmene, stalno proširivanje baze znanja zaposlenih,vodeći računa o bezbednosti i zdravlju na radu, kao i neprekidno učenje pre svega od korisnika. Takođe je upravljanje zaštitom životne sredine neizostavni zahtev koji jedno preduzeće treba da implementira u sve svoje sfere poslovanja, čime organizacija upravlja svojim procesima, smanjuje i kontroliše negativne uticaje i ruzike u odnosu na životnu sredinu.
U današnjoj tržišnoj utakmici fokus potršača je na proizvodima koji u skladu sa ekološkim i društvenim kriterijumima.
Privredno društvo „Gaj-Inženjerig i opremanje“ doo se u hijerarhiji dokumenata Integrisanog sistema menadžmenta opredelilo za uspostavljanje, održavanje i unapređivanje sledeće politike Integrisanog sistema menadžmenta.